Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У результаті голосування, яке було проведено Хмельницькою ОДА, жителі області обрали новий логотип та слоган області.  Із чотирьох варіантів найбільше голосів зібрала «Вишиванка», а слоганом став «Перехрестя стихій та історій».

Фото: ye.ua

Як зазначається, саме образ вишиванки містить в собі історичне минуле Поділля. Новий логотип будуть розміщати на сувенірній продукції, туристичних об`єктах, дорожних знаках та вулицях міст і селищ області, тощо. Розробником логотипу стало «Бюро Маркетингових Технологій».

Також готується бренд-бук та інвестиційний паспорт області, який буде зроблений відповідно до бренду області. Очікується, що дані роботи роботи завершать до весни і вони будуть прямо впливати на інвестиційну привабливість області.

Нагадаємо, раніше новий логотип отримали Суми.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button