Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24990 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У результаті голосування, яке було проведено Хмельницькою ОДА, жителі області обрали новий логотип та слоган області. Із чотирьох варіантів найбільше голосів зібрала «Вишиванка», а слоганом став «Перехрестя стихій та історій».
Як зазначається, саме образ вишиванки містить в собі історичне минуле Поділля. Новий логотип будуть розміщати на сувенірній продукції, туристичних об`єктах, дорожних знаках та вулицях міст і селищ області, тощо. Розробником логотипу стало «Бюро Маркетингових Технологій».
Також готується бренд-бук та інвестиційний паспорт області, який буде зроблений відповідно до бренду області. Очікується, що дані роботи роботи завершать до весни і вони будуть прямо впливати на інвестиційну привабливість області.
Нагадаємо, раніше новий логотип отримали Суми.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті