Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Громадські організації, які опікуються Києвом та міським розвитком і представляють інтереси жителів міста, вимагають від мера Києва звільнити директора КК «Київавтодор» Олександра Густєлєва як безпосереднього відповідального за стан Шулявського шляхопроводу.

Про це йдеться у спільній заяві Асоціації велосипедистів Києва, Аналітичного центру CEDOS, ГО “Urban куратори”, ГО “Місто-сад”, ГО “Микільська Слобідка”, Національного екологічного центру України, ГО “Українська молодіжна кліматична асоціація”, ГО «Врятуй Жовтень», ГО «МІСТ», Платформи культурних ініціатив ІЗОЛЯЦІЯ, Київського міського журналу «Хмарочос», Urban Inst. та ГО «Поруч».

Представники громадських організацій побоюються, що розпочаті реформи у сфері транспорту можуть зупинитись.

«Через обвал Шулявського моста звільнено топ-менеджерів, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому безпосередньо відповідальна за цей об’єкт і де-факто реалізацію політики розвитку міської мобільності  – комунальна корпорація «Киїавтодор»  – лишилася непокараною.

Якщо вакансію, яка звільнилася, займуть люди, які мислять в категоріях латання ям, а не цілісною політикою розвитку швидкої та комфортної для всіх транспортної інфраструктури, то разом з Шулявським мостом у Києві обвалиться розрекламована нова транспортна політика. Для її реалізації, яка поки що існує лише в планах, новий транспортний топ-менеджер Києва має втілювати в життя уже розроблені проекти:

Транспортний блок у стратегії Києва акцентує увагу не на пересуванні транспортних засобів, а про можливості для пересування людей та вантажів у межах міста.

  • системний розвиток громадського транспорту

Без ефективного громадського транспорту Києву ніколи не вирішити своїх транспортних проблем.

  • якісний ремонт вулиць зручних для всіх користувачів

Капітальний ремонт вулиць — це шанс зробити вулиці Києва зручними для всіх учасників руху, а не лише автомобілів. Поки що Київ не скористався цим шансом.

  • втілення велоконцепції Києва в життя та будівництво якісної веломережі

Створення якісної велоінфраструктури з урахуванням вимог усіх учасників дорожнього руху важливе, бо вигідне киянам і необхідне міській адміністрації, щоб досягти поставленої мети.

Втілення нової транспортної політики поки що гальмується тими, хто мав би бути її виконавцями. Ремонти столичних доріг і вулиць, зроблені КК «Київавтодор» 2016 року не витримують жодної критики. Вони відтворюють проекти 10-20-річної давнини: «недопонижені» бордюри в місцях наземних пішохідних переходів, небажання робити самі наземні переходи тощо.

Комунальна корпорація «Київавтодор» і далі будує радянське агресивне місто. Робить це вперто і мовчки, ігноруючи суспільний запит жителів Києва на безбар’єрне місто, доступне для всіх городян та імітуючи діалог з громадськими організаціями. Якщо нові кадрові зміни в КМДА не будуть дорівнювати новим принципам роботи, то Київ ризикує розплатитися за це втратою надій стати одного дня містом для людей».

Громадські організації, які займаються міськими питаннями і представляють інтереси жителів Києва, вимагають від мера Києва та КМДА:

1) реалізації анонсованої нової транспортної політики столиці;

2) призначення на відповідальні посади (зокрема, посаду заступника голови КМДА з питань транспорту) професійний топ-менеджмент, який буде послідовно реалізовувати нову транспортну політику

3) звільнити  Олександра Густєлєва з посади директора КК «Київавтодор», як безпосереднього відповідального за стан Шулявського шляхопроводу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button