Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 54 днів. За цей час ми опублікували 27117 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Кількість платежів зросла із 28 тисяч за перший квартал до 176 тисяч за четвертий квартал 2016 року. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

Фото: gioc.kmda
Всі оплати були здійснені з використанням сайту комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
У свою чергу, кількість операцій, здійснених із застосуванням картки киянина, зросла із 1070 за перший до 6,8 тисяч за четвертий квартал минулого року.
Відзначимо, що сайт комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» надає можливість щомісячного отримання нового рахунку на електронну пошту, перегляду нарахувань за житлово-комунальні послуги у поточному місяці, перегляду історії нарахувань та оплат за останні 3 роки та інші послуги.
Крім того, із 28 лютого запрацював чат-бот зі сплати комунальних послуг через Facebook. Щоб скористатися послугою, необхідно створити нове повідомлення, ввівши в графі адресата слово «ГІОЦ», або відправити повідомлення на сторінці. КП «ГІОЦ» стало першим серед комунальних підприємств, яке запровадило такий сервіс.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті