Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24974 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кількість платежів зросла із 28 тисяч за перший квартал до 176 тисяч за четвертий квартал 2016 року. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

Фото: gioc.kmda

Всі оплати були здійснені з використанням сайту комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр».

У свою чергу, кількість операцій, здійснених із застосуванням картки киянина, зросла із 1070 за перший до 6,8 тисяч за четвертий квартал минулого року.

Відзначимо, що сайт комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» надає можливість щомісячного отримання нового рахунку на електронну пошту, перегляду нарахувань за житлово-комунальні послуги у поточному місяці, перегляду історії нарахувань та оплат за останні 3 роки та інші послуги.

Крім того, із 28 лютого запрацював чат-бот зі сплати комунальних послуг через Facebook. Щоб скористатися послугою, необхідно створити нове повідомлення, ввівши в графі адресата слово «ГІОЦ», або відправити повідомлення на сторінці. КП «ГІОЦ» стало першим серед комунальних підприємств, яке запровадило такий сервіс.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button