Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 310 днів. За цей час ми опублікували 26397 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Розпочався конкурс на вибір підрядника для створення техніко-економічного обґрунтування проекту. Про це на своїй сторінці у Facebook пише заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.

За його словами, система метробуса (BRT, bus rapid transit) довжиною близько 23 кілометрів буде обслуговувати 141 тисячу пасажирів на добу після введеня в експлуатацію. Вартість робіт з розробки техніко-економічного обґрунтування орієнтовно складатиме 18 мільйонів гривень. Йдеться саме про тролейбусну, а не автобусну лінію.

Сагайдак пояснює, що BRT – це система швидкісного позавуличного транспорту на основі автобусного або тролейбусного рухомого складу. Простими словами – це фізично відгороджена смуга для громадського транспорту, на яку немає можливості заїхати автомобілю. Перехрестя на маршруті мають бути в два рівні, або відсутній лівий поворот з зеленою хвилею для метробусу. За рекомендаціями експертів Світового Банку виявлено перспективний коридор з Троєщини до Севастопольської площи.
Зазначимо, що тендер на розробку реконструкції цієї лінії громадського транспорту «Київпастранс» оголосив ще влітку минулого року.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті