Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Розпочався конкурс на вибір підрядника для створення техніко-економічного обґрунтування проекту. Про це на своїй сторінці у Facebook пише заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.

За його словами, система метробуса (BRT, bus rapid transit) довжиною близько 23 кілометрів буде обслуговувати 141 тисячу пасажирів на добу після введеня в експлуатацію. Вартість робіт з розробки техніко-економічного обґрунтування орієнтовно складатиме 18 мільйонів гривень. Йдеться саме про тролейбусну, а не автобусну лінію.

Сагайдак пояснює, що BRT – це система швидкісного позавуличного транспорту на основі автобусного або тролейбусного рухомого складу. Простими словами – це фізично відгороджена смуга для громадського транспорту, на яку немає можливості заїхати автомобілю. Перехрестя на маршруті мають бути в два рівні, або відсутній лівий поворот з зеленою хвилею для метробусу. За рекомендаціями експертів Світового Банку виявлено перспективний коридор з Троєщини до Севастопольської площи.

Зазначимо, що тендер на розробку реконструкції цієї лінії громадського транспорту «Київпастранс» оголосив ще влітку минулого року.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button