Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Розпочався конкурс на вибір підрядника для створення техніко-економічного обґрунтування проекту. Про це на своїй сторінці у Facebook пише заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.

За його словами, система метробуса (BRT, bus rapid transit) довжиною близько 23 кілометрів буде обслуговувати 141 тисячу пасажирів на добу після введеня в експлуатацію. Вартість робіт з розробки техніко-економічного обґрунтування орієнтовно складатиме 18 мільйонів гривень. Йдеться саме про тролейбусну, а не автобусну лінію.

Сагайдак пояснює, що BRT – це система швидкісного позавуличного транспорту на основі автобусного або тролейбусного рухомого складу. Простими словами – це фізично відгороджена смуга для громадського транспорту, на яку немає можливості заїхати автомобілю. Перехрестя на маршруті мають бути в два рівні, або відсутній лівий поворот з зеленою хвилею для метробусу. За рекомендаціями експертів Світового Банку виявлено перспективний коридор з Троєщини до Севастопольської площи.

Зазначимо, що тендер на розробку реконструкції цієї лінії громадського транспорту «Київпастранс» оголосив ще влітку минулого року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button