Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Компанія 1eurotrip надаватиме послуги підвезень пасажирів за підпискою.

Сервіс запустили у середині березня, зараз він проходить бета-тестування. 1eurotrip працює за принципом карпулінгу (carpooling), коли водій підвозить декількох пасажирів на роботу, так як йому з ними по дорозі. Пасажири при цьому ділять з водієм витрати на бензин. Щоб сервіс почав працювати, потрібно зібрати достатню кількість заявок і від пасажирів, і від водіїв. Тоді можна буде масово запускати маршрути. Наразі ж запускається лише декілька тестових щоденних поїздок за підпискою.

Карпулінг вже відомий тим, хто щодня їздить з передмість до Києва. Ці люди не тільки чекають маршрутку, а й добираються на попутках до найближчої станції метро за 10-20 грн. Чим користуються і водії легкових авто, які там теж живуть.

Як виникла ідея створити 1eurotrip?

Засновник сервісу, Віктор Федосюк, розповідає «Хмарочосу», що займається пасажирськими перевезеннями близько семи років і останнім часом у нього часто стали з’являтись замовлення на щоденні перевезення за одним й тим самим маршрутом: це і корпоративні клієнти, і батьки, які хочуть завозити дітей до школи. На громадському транспорті це було б довго, а за допомогою щоденного сервісу перевезень діти проводять вранці в машині не більше 40 хвилин (навіть з Троєщини на Печерск). Побачивши аудиторію з новим запитом, Віктор вирішив створити новий сервіс карпулінгу за підпискою.

Читайте також: Нам по дорозі: як українці вчаться користуватись сервісом Blablacar 

Таким чином, основна аудиторія проекту – офісні працівники, яким кожен день треба бути на робочому місці в певний час, і (як показали заявки за два тижні роботи сервісу), люди яким не дуже зручно діставатись громадським транспортом з дому в офіс (довго і з пересадками).

Принципи роботи і вартість

Розробляти маршрути потрібно так, щоб водій робив мінімальні відхилення від свого основного маршруту: сервіс компенсує водієві тільки частину витрат на паливо, тому водієві економічно не має сенсу робити гак для заїзду за пасажиром. Та й іншим пасажирам не дуже цікаво витрачати багато часу збираючи попутників.

Вартість поїздки, згідно з інформацією на сайті, коливається від одного до півтора євро (приблизно 30-45 гривень). Залежить від того, чи це одноразова поїздка, чи передплачена підписка. Оплата йде водієві, система залишає собі невелику комісію. При чому чим регулярніше водій готовий їздити, тим менша комісія.

Такі сервіси вже досить давно існують у інших країнах, зокрема у США, розповідає Віктор: «Але крім платних сервісів в Штатах наприклад дуже поширена допомога, коли сусіди просто спільно їздять з передмість в місто по черзі міняючи машини. І мені дуже подобається, що машинам з двома і більше людьми, дозволено їздити по виділених смугах. Хотілося б отримати від київської влади дозвіл на рух в смузі громадського транспорту для нашого сервісу, адже ми по суті розвантажуємо трафік».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button