Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26311 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На першому поверсі Довженко-центру зараз великий відкритий простір, де планують зробити лобі. На цьому місці два роки тому представляли концепцію розвитку інституції, але з того часу багато чого змінилося. У зв’язку з цим директор арт-кластеру Іван Козленко розповів, що було зроблено за два роки і які найближчі плани.

Презентація відбулася у залі для публічних заходів, яку переоблаштували з душового блоку кінофабрики й великої двірницької, де зберігався усілякий мотлох. Проект розробляли молоді архітектори, з якими співпрацює Довженко-центр.

У 2016 році валовий дохід центру склав близько 21 мільйони гривень, що майже на п’ять мільйонів більше, ніж у попередньому. Серед інших досягнень: збільшення кількості фільмових матеріалів для зберігання у фільмофонді, підвищення середньої зарплатні співробітникам, а також – рекордна кількість метрів надрукованих фільмів за останні чотири роки.

Два роки тому на презентації заявляли про створення у приміщенні коворкінгу, кінотеатру, цифрової лабораторії, стрічкового цифрового сховища й музею кіно. Наразі тривають роботи над музеєм, який частково розпочне працювати вже у вересні.

Як може виглядати одне з приміщень музею

«Ми постали перед питанням, як має працювати музей кіно. Разом з Марією Задорожною розмірковували над цим півроку. У результаті дійшли висновку, що організація постійної експозиції – дуже тривалий процес і робити її зараз немає сенсу. Тому з осені музей працюватиме у режимі змінних експозицій, які триватимуть півтора-два місяці, після чого змінюватимуться. У перервах між ними створюватимуться проекти з іншими інституціями. Щоб реалізувати такий задум, потрібне універсальне динамічне місце, яке не буде обмежено зайвими стінами. Тому ми знесли стіни і зробити великий простір на всю ширину приміщення», – говорить директор Довженко-центру Іван Козленко.

Простір, відведений для музею кіно

Восени на першому поверсі планують відкрити кафе, інфо-поінт, облаштувати місце, де зможуть збиратися усі, хто працює чи відвідує Довженко-центр. Тоді ж, за словами Івана Козленка, почнеться й реконструкція приміщень для облаштування коворкінгу.

Візуалізація першого поверху

Цього року у Довженко-центрі відбудеться фестиваль «Німі ночі». Він був започаткований Іваном Козленком у 2010 році в Одесі й відбувався на причалі морського вокзалу. «З самого початку фестиваль мав приховану мету: показувати в Одесі не шароварний, а інноваційний український контент й не маркувати його, як український, бо це був 2010 рік. Саме тому це було німе кіно, що дозволяло не піднімати мовне питання. Але у 2016 році інтерес до фестивалю почав згасати. Я пов’язую це з тим, що після трагічних подій у 2014-му місто визначилося зі своїми політичними і культурними вподобаннями. Тому зникла потреба приховувати ці меседжі. Зараз у місті українська культура не знаходиться у гетто, як це було в 2010 році. Тому «Німі ночі» стають архівним фестивалем з основною метою популяризації і поширення українського і світового кіно. Де йому відбуватися, як не в кіноархіві? Тому ми його переносимо в Довженко-центр».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button