Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 116 днів. За цей час ми опублікували 24935 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
«Хмарочос» публікує звернення до Київського міського голови представників Асоціації велосипедистів Києва. Активісти пропонують Кличку розпочати практику преміювання співробітників КМДА за користування велотранспортом для поїздок на роботу. Публікуємо текст повністю:
«У вівторок 25 квітня, на акції “Велосипедом на роботу” Віталій Кличко привселюдно запропонував нагородити Влада Самойленка, який працює в Департаменті транспортної інфраструктури КМДА, за їзду на роботу на велосипеді.
Таке преміювання може стати початком традиції мотивації співробітників КМДА до використання велосипедного транспорту.
Але не тільки Влад Самойленко, за словами представників АВК, їздить у міській адміністрації на роботу. Цього року, окрім Влада Самойленка вже можна нагородити:
- Віктора Петрука – головного спеціаліста у Департаменті транспортної інфраструктури
- Олександра Григорова – співробітника Департаменту містобудування та архітектури
Кожен з цих трьох без жодних премій реалізують Нову транспортну політику Києва і допомагають досягти запланованого в Стратегії 2025 розподілу користування транспортом, де велосипеду відводиться цілих 5% від усіх поїздок містом.
Звичайно 4 особи – це не багато, зважаючи на те, що в структурі КМДА 20 департаментів і 61 комунальне підприємство. Уявіть, якщо хоча б 5% співробітників буде користуватись велосипедом. Крім того, Віталій Кличко не є піонером у створенні системи мотивації для користувачів велосипеда. Київ, у разі запровадження “премій” для велосипедистів, приєднається до західноєвропейських країн, які практикують промо велотранспорту на національному рівні. Ми підібрали кілька прикладів таких державних механізмів заохочення.
Нідерланди
Раз на три роки голландці можуть купити велосипед, що не оподатковується, вартістю до 749 €.
Данія
У Данії діє система надання компанією-роботодавцем велосипедів співробітникам. Такі велосипеди не підлягають оподаткуванню , якщо використовуються виключно для ділових поїздок або поїздок з дому на роботу.
Німеччина
З 2012 року в Німеччині працює схема компенсації витрат на велосипед JobRad (поїздка на роботу) за якою компанія може надає співробітнику велосипед, вартість якого вираховується з зарплати в розмірі 1% від ціни велосипеду на місяць .При цьому компанія може взяти на себе зобов’язання самостійно покрити вартість велосипеда. Велосипед може використовуватися як у службових так і персональних цілях.
Франція
Наразі велосипедисти, які використовують велосипеди громадських велопрокатів, на зразок львівського NextBike, можуть отримати повернення податків за передплату у системах громадських велосипедів.
Віталій Володимирович, своїм коротким коментарем, дав шанс Києву стати першим українським містом, яке приєднається до клубу розвинутих міст, які не лише постулюють, але ефективно реалізують транспортні політики, стимулюючи своїх працівників бути прикладом для всіх городян.
Побажаємо Києву успіху у цих починаннях!»
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті