Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 314 днів. За цей час ми опублікували 26432 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У найближчі тижні на вокзалі в Києві з’являться перші термінали самообслуговування для придбання квитків. Про це сьогодні під час повідомив голова правління «Укрзалізниці» Войцех Балчун.

Автомат для придбання квитків у Німеччині
«Ми покращуємо стандарти обслуговування пасажирів, будемо використовувати електронні канали продажу квитків. У найближчі тижні вони запрацюють на центральному вокзалі в Києві. Надалі такі термінали будуть встановлені і на інших вокзалах країни», – повідомив Войцех Балчун.
Щоправда, не повідомляється, як будуть виглядати термінали чи який вони матимуть інтерфейс.
Також керівник компанії повідомив, що незабаром додаток для придбання квитків на поїзди онлайн стане доступним і на операційній системи іOS.
Читайте також: Пішохідна рента: як працює стихійний бізнес на Центральному вокзалі?
Нагадаємо, у лютому 2017 року на Google Play Маркет викладено для завантаження та використання офіційний мобільний додаток з продажу квитків для операційної системи Android. На цей час додаток завантажено майже 122 тис. разів. Раніше, у листопаді 2016 року, було впроваджено мобільну версію офіційного сайту ПАТ «Укрзалізниця» з продажу електронних квитків booking.uz.gov.ua. З моменту впровадження нею скористалося близько 5,1 млн користувачів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті