Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У найближчі тижні на вокзалі в Києві з’являться перші термінали самообслуговування для придбання квитків. Про це сьогодні під час повідомив голова правління «Укрзалізниці» Войцех Балчун.
«Ми покращуємо стандарти обслуговування пасажирів, будемо використовувати електронні канали продажу квитків. У найближчі тижні вони запрацюють на центральному вокзалі в Києві. Надалі такі термінали будуть встановлені і на інших вокзалах країни», – повідомив Войцех Балчун.
Щоправда, не повідомляється, як будуть виглядати термінали чи який вони матимуть інтерфейс.
Також керівник компанії повідомив, що незабаром додаток для придбання квитків на поїзди онлайн стане доступним і на операційній системи іOS.
Читайте також: Пішохідна рента: як працює стихійний бізнес на Центральному вокзалі?
Нагадаємо, у лютому 2017 року на Google Play Маркет викладено для завантаження та використання офіційний мобільний додаток з продажу квитків для операційної системи Android. На цей час додаток завантажено майже 122 тис. разів. Раніше, у листопаді 2016 року, було впроваджено мобільну версію офіційного сайту ПАТ «Укрзалізниця» з продажу електронних квитків booking.uz.gov.ua. З моменту впровадження нею скористалося близько 5,1 млн користувачів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті