Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У містобудівній раді вважають, що рятувати там вже нічого.

Про це пише ABCNews. Сьогодні на засіданні містобудівної ради було обрано проект будівництва нової автомобільної розв’язки на місці Шулявського шляхопроводу. Ним став проект інституту «Київдормістпроект».

Спочатку він був розроблений інститутом «Київпроект» ще в 2008 році, після чергової пожежі на ринку секонд-хенд під Шулявським шляхопроводом. Проект розв’язки є неповим «клевером» й передбачає знесення корпусу заводу «Більшовик» і будівництво на його місці петлі. У проекті також не передбачено альтернативи нинішньому підземному переходу для пішоходів – він є незручним, вузьким і не пристосований для маломобільних громадян.

Як пояснив головний архітектор Києва Олександр Свистунов, цей проект містобудівна рада вважає найоптимальнішим з точки зору грошових і часових затрат. Також, за його словами, об’єкт не вимагає суттєвого втручання в інженерні мережі і мінімально заходить на ділянки, не підпорядковані «Київавтодору».

Такої ж думки дотримується і начальник КО «Київгенплан» Сергій Броневицький. Він вважає пропозицію «Київдормостпроекту» найбільш дешевою і швидкою в плані реалізації. За його словами, в усіх інших проектах необхідно «проводити маніпуляції» для збереження корпусу «Більшовика», хоча рятувати, вважає чиновник, нічого – будівля руйнується.

Профінансувати та побудувати об’єкт має китайська державна корпорація.

Нагадаємо, архітектори Юрій Кузьмін та Олександр Макаренко пропонували на основі альтернативного проекту разом з реконструкцією розв’язки перетворити площу біля неї на громадський простір. Пішоходи переходили б проспект Перемоги над землею, а корпус заводу перетворювався на культурний, технологічний та креативний хаб.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button