Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У містобудівній раді вважають, що рятувати там вже нічого.
Про це пише ABCNews. Сьогодні на засіданні містобудівної ради було обрано проект будівництва нової автомобільної розв’язки на місці Шулявського шляхопроводу. Ним став проект інституту «Київдормістпроект».
Спочатку він був розроблений інститутом «Київпроект» ще в 2008 році, після чергової пожежі на ринку секонд-хенд під Шулявським шляхопроводом. Проект розв’язки є неповим «клевером» й передбачає знесення корпусу заводу «Більшовик» і будівництво на його місці петлі. У проекті також не передбачено альтернативи нинішньому підземному переходу для пішоходів – він є незручним, вузьким і не пристосований для маломобільних громадян.
Як пояснив головний архітектор Києва Олександр Свистунов, цей проект містобудівна рада вважає найоптимальнішим з точки зору грошових і часових затрат. Також, за його словами, об’єкт не вимагає суттєвого втручання в інженерні мережі і мінімально заходить на ділянки, не підпорядковані «Київавтодору».
Такої ж думки дотримується і начальник КО «Київгенплан» Сергій Броневицький. Він вважає пропозицію «Київдормостпроекту» найбільш дешевою і швидкою в плані реалізації. За його словами, в усіх інших проектах необхідно «проводити маніпуляції» для збереження корпусу «Більшовика», хоча рятувати, вважає чиновник, нічого – будівля руйнується.
Профінансувати та побудувати об’єкт має китайська державна корпорація.
Нагадаємо, архітектори Юрій Кузьмін та Олександр Макаренко пропонували на основі альтернативного проекту разом з реконструкцією розв’язки перетворити площу біля неї на громадський простір. Пішоходи переходили б проспект Перемоги над землею, а корпус заводу перетворювався на культурний, технологічний та креативний хаб.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті