Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

За висновками Містобудівної ради Києва найкращим проектом реконструкції транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана стане новий міст вартістю 400 млн грн, повідомляється на сайті КМДА.

Таким чином, за планом місце Шулявського шляхопроводу замінить неповний чотирилисник, розроблений інститутом «Київдормістпроект». Вартість будівництва – 400 млн грн. Роботи розпочнуть цієї осені й триватимуть півтора року.

Зі слів мера столиці, обраний проект відповідає трьом головним критеріям: ефективній роботі розв’язки, кошторису робіт і часу їх виконання, хоча в порівнянні з альтернативним проектом реконструкції Віктора Петрука має нижчу пропускну спроможність на декілька тисяч автівок на годину.

Недоліками альтернативного варіанту реконструкції із будівництвом реверсного кільця, які вказали експерти київського міського голови стали: більш тривале перекриття проспекту Перемоги, також затратне перекладання комунікацій, які пролягають глибоко під землею і встановлення насосної станції для відводу води. За оцінками експертів містобудівної ради альтернативний проект коштуватиме 1,5 млрд грн.

Реалізацію нового мосту віддадуть китайській корпорації доріг та мостів, котра надасть кредит розміром 400 мільйонів гривень та зробить на ці кошти реконструкцію Шулявського шляхопроводу та мосту біля Кременчука.

Віктор Петрук раніше повідомляв, що розв’язка на Шулявці може бути кращою за обраний чотирилисник. Він також ствержує, що дані у деяких документах, на основі яких приймались рішення щодо будівництва розв’язки, сфальсифіковані.

Нагадаємо, що 27 лютого в Києві обвалився Шулявський міст, частина якого впала на проїжджу частину.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button