Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У липні керівництво Національного комплексу «Експоцентр України» ВДНГ презентує Концепцію розвитку на 40 років. У зв’язку з цим оголошується конкурс на розроблення логотипу або орнаменту для концепції.

Лого чи орнамент мають символізувати майбутнє і розвиток ВДНГ й містити фірмові колони-плашки. Конкурс відбуватиметься у два етапи. Перший етап «Бліц-криг»: на розроблення даються два дні, переможці отримують два квитки на фестиваль Atlas Weekend. Лого приймається до 23:00 28 червня, а наступного дня переможець отримує квитки.

Під час другого етапу заявки учасників приймаються до 23:00 третього липня. Остаточні підсумки конкурсу будуть підведені п’ятого липня. Нагородою стануть два квитки на будь-яку подію, що відбуватиметься на території ВДНГ протягом року.

Переможця оберуть керівництво ВДНГ та агенція Banda. Розроблений лого чи орнамент використовуватиметься для презентації Концепції змін на ВДНГ, з’явиться на футболках, поліграфії, навігації та в іншій комунікації розвитку ВДНГ. Нагадаємо, нещодавно на території експоцентру відбувся перший Фестиваль сонячного майбутнього ReAction 2017.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button