Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24988 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

За даними громадського контролю проекту «Чесна парковка» прибуток від парковки на п’яти майданчиках у центрі Києва зріс у 2,2 рази в порівнянні з минулим роком.

Фото: pikabu

На паркінгу на площі Івана Франка прибуток зріс у 3,9 рази, а на вул. Володимирській, 50 – у 3,8 рази.  Моніторинг проводили також на вул. Прорізній, 27-19, вул. Льва Толстого (від вул. Володимирської до вул. Горького) й вул. Басейна, 23/52-11. Локації були обрані у зв᾽язку з розташуванням у центрі міста, наявністю всіх способів оплати на паркувальному майданчику та високою завантаженістю разом із низьким рівнем надходжень за даними системи «Майно».

Громадський контролер Денис Матюк відмічає позитивну тенденцію у ставленні автовласників до паркувальників. З його слів, учасники дорожнього руху висловлюють бажання залишати свої автівки на паркомісцях, які знаходяться під наглядом громадського контролю в рамках проекту «Чесної парковки».

«Чесна парковка» – це дослідницький проект, який стартував шостого червня. В його рамках розпочався громадський моніторинг надходжень від оплати паркування й популяризації безготівкових способів оплати паркування серед водіїв. Ініціативу реалізовують комунальне підприємство «Київтранспарксервіс», ГО «Фундація «Відкрите суспільство», група РПР-Київ громадської платформи Реанімаційний Пакет Реформ у рамках проекту «Більше фактів для діалогу», який виконує Інститут висвітлення війни та миру (IWPR) за підтримки МЗС Королівства Нідерландів

Нагадаємо, що на початку проекту «Чесної парковки»  водії не завжди сплачували за паркування. Своє рішення аргументували по різному: від простого небажання чи наявності службового посвідчення, до проживання у прилеглому будинку. Роботу саботували й паркувальники.

Згодом нові паркувальні інспектори, які вже тиждень працювали в Києві за п’ять робочих днів надіслали до міського бюджету з трьох майданчиків 6090 гривень. Громадські контролери зазначають, що водії також самостійно хочуть користувалися паркоматом.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button