Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

«Пікскель» став новим логотипом концепції розвитку експоцентру на найближчі 40 років.

Керівництво ВДНГ разом з креативною агенцією Banda обрало переможцем Антона Гусаковського, який створив логотип «Піксель», що складається з чотирьох елементів — фірмових колон-плашок. Кожна плашка символізує десять років, а чотири плашки разом утворюють 40 років – саме на стільки розрахована концепція розвитку території комплексу.

Зрушення елементів пікселя вгору символізує динаміку, рух та розвиток, а колірна градація від світлого тону до більш насиченого — знак впевненого майбутнього попереду. За задумом автора, ідея пікселя – це симбіоз високих технологій і фізичного сприйняття людським оком цілісної картинки. Піксель символізує кінцевий результат, який у підсумку бачать люди, відвідувачі ВДНГ.

«Піксель» стане офіційним логотипом Концепції змін ВДНГ на 40 років. Його було обрано з-поміж 12 варіантів, які надіслали керівництву Національного експоцентру. Призом автору проекту, Антону Гусаковському, стануть два квитки на будь-яку подію на території ВДНГ впродовж року. Раніше Національний експоцентр України оголосив конкурс на новий логотип.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button