Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 25 днів. За цей час ми опублікували 26899 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

«Пікскель» став новим логотипом концепції розвитку експоцентру на найближчі 40 років.

Керівництво ВДНГ разом з креативною агенцією Banda обрало переможцем Антона Гусаковського, який створив логотип «Піксель», що складається з чотирьох елементів — фірмових колон-плашок. Кожна плашка символізує десять років, а чотири плашки разом утворюють 40 років – саме на стільки розрахована концепція розвитку території комплексу.

Зрушення елементів пікселя вгору символізує динаміку, рух та розвиток, а колірна градація від світлого тону до більш насиченого — знак впевненого майбутнього попереду. За задумом автора, ідея пікселя – це симбіоз високих технологій і фізичного сприйняття людським оком цілісної картинки. Піксель символізує кінцевий результат, який у підсумку бачать люди, відвідувачі ВДНГ.

«Піксель» стане офіційним логотипом Концепції змін ВДНГ на 40 років. Його було обрано з-поміж 12 варіантів, які надіслали керівництву Національного експоцентру. Призом автору проекту, Антону Гусаковському, стануть два квитки на будь-яку подію на території ВДНГ впродовж року. Раніше Національний експоцентр України оголосив конкурс на новий логотип.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button