Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

«Пікскель» став новим логотипом концепції розвитку експоцентру на найближчі 40 років.

Керівництво ВДНГ разом з креативною агенцією Banda обрало переможцем Антона Гусаковського, який створив логотип «Піксель», що складається з чотирьох елементів — фірмових колон-плашок. Кожна плашка символізує десять років, а чотири плашки разом утворюють 40 років – саме на стільки розрахована концепція розвитку території комплексу.

Зрушення елементів пікселя вгору символізує динаміку, рух та розвиток, а колірна градація від світлого тону до більш насиченого — знак впевненого майбутнього попереду. За задумом автора, ідея пікселя – це симбіоз високих технологій і фізичного сприйняття людським оком цілісної картинки. Піксель символізує кінцевий результат, який у підсумку бачать люди, відвідувачі ВДНГ.

«Піксель» стане офіційним логотипом Концепції змін ВДНГ на 40 років. Його було обрано з-поміж 12 варіантів, які надіслали керівництву Національного експоцентру. Призом автору проекту, Антону Гусаковському, стануть два квитки на будь-яку подію на території ВДНГ впродовж року. Раніше Національний експоцентр України оголосив конкурс на новий логотип.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button