Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 25 днів. За цей час ми опублікували 26899 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
«Пікскель» став новим логотипом концепції розвитку експоцентру на найближчі 40 років.

Керівництво ВДНГ разом з креативною агенцією Banda обрало переможцем Антона Гусаковського, який створив логотип «Піксель», що складається з чотирьох елементів — фірмових колон-плашок. Кожна плашка символізує десять років, а чотири плашки разом утворюють 40 років – саме на стільки розрахована концепція розвитку території комплексу.
Зрушення елементів пікселя вгору символізує динаміку, рух та розвиток, а колірна градація від світлого тону до більш насиченого — знак впевненого майбутнього попереду. За задумом автора, ідея пікселя – це симбіоз високих технологій і фізичного сприйняття людським оком цілісної картинки. Піксель символізує кінцевий результат, який у підсумку бачать люди, відвідувачі ВДНГ.
«Піксель» стане офіційним логотипом Концепції змін ВДНГ на 40 років. Його було обрано з-поміж 12 варіантів, які надіслали керівництву Національного експоцентру. Призом автору проекту, Антону Гусаковському, стануть два квитки на будь-яку подію на території ВДНГ впродовж року. Раніше Національний експоцентр України оголосив конкурс на новий логотип.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті