Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Цього тижня оголосять тендер на закупівлю обладнання для введення електронного квитка у Києві. Маршруток приватних перевізників це поки що не стосуватиметься.

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами депутати заслухали інформацію щодо запровадження у столиці електронного квитка. Про це повідомляє прес-служба Київради.

За даними Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київради (КМДА), система єдиного електронного квитка розробляється на базі комунальних підприємств «Київський метрополітен» та «Київпастранс», пишуть у прес-службі. Заплановано, що цього тижня буде оголошено конкурс на закупівлю обладнання, яке потрібне для запровадження е-квитка в наземному пасажирському транспорті.

За словами директора Департаменту інформаційних технологій КМДА Юрія Назарова, електронний квиток в Києві вже є, але тільки у підземному транспорті. Наступним кроком у КМДА планують купити валідатори та бортові комп’ютери для автобусів, тролейбусів та трамваїв «Київпастрансу». Потім – впровадити інформаційну систему електронного квитка.

Читайте також: Корейська компанія готова інвестувати 700 млн гривень, щоб за два роки впровадити в Києві е-квиток

На другому етапі відбудеться модернізація технічної бази метрополітену та підключення вже до нової системи е-квитка, каже Назаров.

За даними ЄБРР, у містах Західної Європи втрати при зборі виручки у міському транспорті складають 2-3%, у Східній Європі — 2-7%. В українських містах маємо втрати у 25-40%. В першу чергу, це стається через використання паперових квитків, людський фактор та відсутність автоматичного обліку пільговиків. Запровадження електронного квитка вирішить цю проблему — переконані депутати Київради.

Депутати кажуть, що введення е-квитка допоможе боротись з корупцією у цій сфері.

Заплановано, що у столиці відповідна система повноцінно запрацює з другого кварталу 2018 року.

Раніше ми писали про те, що треба зробити з транспортом в Києві, перш ніж запровадити е-квиток.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button