Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Голова Київського метрополітену розповів Ліга.Бизнес про перспективи будівництва нових станцій метро.

Фото: facebook.com/kyivmetro/photos

Віктор Брагинський підтвердив, що до кінця 2019 року відкриють дві станції на Сирецько-Печерській лінії. До кінця серпня, за словами очільника столичного метрополітену, проект буде передано на експертизу, а в 2018 році вже повинно розпочатись будівництво. Для обслуговування цих станцій знадобиться 50 вагонів, а до 2020 року парк метрополітену потребуватиме 65 нових вагонів.

Спочатку побудують станції «Мостицька» і «Проспект Правди», а згодом продовжать гілку до площі Тараса Шевченка. Раніше «Хмарочос» повідомляв, проект метро на Виноградар передбачає будівництво тунелів, розташованих один над одним. За проектом очікуваний пасажиропотік по станції «Проспект Правди» складе 60 000 чоловік, що більше, ніж на «Лісовій».

У свою чергу китайський консорціум розглядає можливість будівництва метро на Троєщину. Інвестори зі сходу вже опрацьовують попереднє ТЕО, щоб зрозуміти об’єм фінансування. Також Брагинський додав, що метрополітен в години пік важко справляється з великою пасажиропотоком на трьох пересадочних вузлах.

«Нам потрібні нові пересадочні вузли, які передбачені четвертої лінією. На Тараса Шевченка (з Подільської), на Лук’янівську (з Глибочицької) і перехід на Вокзальну. Плюс потрібно додатково 225 вагонів. Проект дуже дорогий. Якщо на метро на Виноградар і Новобіличі місто витрачає додаткові кошти самостійно, метро на Троєщину значно дорожче, і без інвестора проект не реалізувати», – зазначив Віктор Брагинський.

Інвестору, який займався встановленням безкоштовної мережі WI-FI в метро дали час відновити роботи до вересня. Якщо компанія Mosquito Mobile не відновить фінансування проекту, то інвестиційна комісія КМДА шукатиме нового інвестора. Нагадаємо, що Mosquito Mobile відмовилася встановлювати WI-FI в столичному метро посеред реалізації.

Раніше КП «Київський Метрополітен» оголосив тендер на проектування станції метро «Новобіличі».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button