Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На містобудівній раді Києва внесли останні зміни в транспортний розділ Генплану Києва, повідомляє Укрінформ. Зазначається, що робота над містобудівним документом завершується. До нього залишилося додати історико-архітектурний план, розроблений Міністерством культури, й погодити з ЮНЕСКО.

Фото: facebook.com/kyivmetro/photos

Згідно з документом планується розбудова столичного метрополітену, зокрема, його частини на Троєщину. Поєднати лінії метро у напрямку до північно-східного району Києва спробують за допомогою Подільсько-Вигурівській лінії. Її першу частину хочуть збудувати за сім років. Вона з’єднає Поділ, на пересадочному вузлі зі станцією метро «Тараса Шевченка» синьої гілки та нової станції метро «Подільська». Згідно з планом першого етапу будівництва, окрім зупинки на пересадочному вузлі, щоб дістатися іншого берега, знадобиться перетнути чотири станції: «Суднобудівна» (на Рибальському острові), далі станція «Труханів острів», далі «Затока Десенка» та «Райдужна», що стане першою зупинкою підземного транспорту на Троєщині.

Фото: kga.gov.ua/generalnij-plan/genplan2025

Станція метро «Райдужна» стане однією з семи зупинок Подільсько-Вигурівській лінії на лівому березі Дніпра. У бік до центру також збудують пересадочний вузол на «Лук’янівській», її перетинатиме станція «Глибочицька». Далі лінія метрополітену продовжить рух у бік Міжнародного аеропорту «Київ».

На Сирецько-Печерській лінії добудують ще п’ять станцій – дві зі сторони Борисполя і три з боку Виноградаря. Їх будівництво планують здійснити за 20 років. У проекті Генплану зазначена і п’ята лінія метрополітену. В містобудівній раді Києва розглядають варіант, щоб метро пройшло від площі Шевченка до Дарницького залізничного вокзалу.

Нагадаємо, що у 2018 Київський метрополітен планує розпочати будівництво метро на Виноградар, а також оголосив тендер на проектування станції метро «Новобіличі».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button