Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В «Укравтодорі» розпочали кампанію з безпеки на дорогах, запровадивши першу систему інженерних рішень для уповільнення трафіку на в’їздах до населених пунктів.

Фото: facebook.com/Ukravtodor.Gov.Ua

У Держагентстві вирішили оновити технічні стандарти проектування та будівництва доріг, автоматизувати контроль за швидкістю транспортних засобів, облаштувати 1000 наземних пішохідних переходів із острівками безпеки, освітленням, дорожніми знаками та розміткою, збудувати об’їзні дороги біля населених пунктів.

За допомогою таких рішень має знизитися аварійність на українських автошляхах. «Хмарочос» вже повідомляв, що керівник Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак на засіданні уряду запропонував уповільнення трафіку на в’їздах до населених пунктів.

Фото: youtube

Через Лохвицю проходить регіональна автодорога Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, яка сполучає Сумську та Полтавську області з міжнародною автодорогою М-03 Київ-Харків, яка має високу інтенсивність руху, саме тому «Укравтодор» обрав її.

За словами керівника Полтавської служби автомобільних доріг, через місто проїжджає понад шість тисяч транзитних автомобілів та три тисячі місцевих автівок. Тому система штучного обмеження швидкості, яку встановили на під’їзді до міста змушуватиме водіїв пригальмовувати.

Система Traffic calming measures у Лохвиці має сонячні батареї, завдяки чому територія освітлюється вночі, а вказівники помітні з відстані кількасот метрів. Дорожні знаки та інші елементи обладнані антивандальним покриттям. В дорожню розмітку також вбудовані світловідбиваючі елементи «кошаче око».

Нагадаємо, що «Київавтодор» запропонував побудувати ще один підземний перехід поряд з Повітрофлотським шляхопроводом.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button