Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 310 днів. За цей час ми опублікували 26397 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
В комунальній корпорації пояснили таке рішення збільшенням кількості велолюбителів.

Фото: facebook.com/kievavtodor
Вітчизняні комунальники намагаються перейняти досвід Сполучених Штатах Америки, Франції, Англії, Бельгії та Румунії, де власникам велосипедів дозволено рухатись разом з громадським транспортом. Згідно з повідомленням «Київавтодору», громадський транспорт рухається містом з середньою швидкістю 20 км/год, що безпечніше, ніж пересуватися по дорозі разом з автівками, швидкість яких перевищує 60 км/год.
Практика проїзду в смугах громадського транспорту потребує їх облаштування спеціальними знаками та дорожньою розміткою. У Нацполіції на запит «Київавтодору» погодились на експеримент.
Комунальники разом з поліцією уможливлять рух велосипедистів по виділеній смузі для громадського транспорту на таких шляхах: бульвар Дружби Народів, проспект Валерія Лобановського, Чоколівський бульвар, вулиця Вадима Гетьмана, вулиця Олександра Довженка, вулиця Олени Теліги, проспект Степана Бандери, Московський міст, проспект Генерала Ватутіна, бульвар Перова, проспект Визволителів, вулиця Будівельників та просп. Миру.
У свою чергу, в Асоціації велосипедистів Києва попереджають, що поки лише на бульварі Перова помічено спеціальні дорожні знаки, які дозволяють рух велосипедистам. Решта вулиць ще не обладнана відповідними знаками та розміткою.
Раніше, у Львові відремонтували вулицю Садову, зробивши її більш зручною для пересування на велосипеді.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті