Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В ПАТ «Укрзалізниця» заявили, що сума збитків невідомих «митців» становить 150 000 тисяч гривень.

Фото: ПАТ «Укрзалізниця»

Також прес-служба національного перевізника повідомила, що на перефарбування рухомого складу доведеться витратити приблизно два тижні. Нагадаємо, сьомого серпня 2017 року, на платформі станції ім. Георгія Кирпи в столиці невідомі зупинили електричку та розмальовували вісім вагонів електропоїзда Гребінка – Київ протягом 25 хвилин. В організованій групі нарахували понад 50 осіб у масках, деякі з них були озброєні битками.

Це не перший випадок з розфарбування рухомого складу  «Укрзалізниці». У відомстві жаліються, що кількість випадків розфарбування вагонів збільшується: у 2016 році – 32 випадки, збитки склали 200 000 гривень, цьогоріч – уже 42 випадки, що спричинило 720 000 тисяч гривень збитків.

«Подібні випадки – це не витівки підлітків, а злочин, за який винні мають відповісти. Оскільки вандали знімали свої дії на відео, вони, швидше за все, слідкуватимуть за реакцією громадян і залізничників. Зважаючи на стан залізничного парку, відсутність фінансування на придбання нових поїздів, як то має бути згідно з законом, псування електропоїздів логічно може призвести до того, що на маршрутах їх стане менше», – прокоментував директор з пасажирських перевезень та сервісу ПАТ «Укрзалізниця» Ігор Романків.

Раніше, у ПАТ «Укрзалізниця» повідомили, що національний перевізник запустить другий швидкісний поїзд до Перемишля.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button