Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Києві замість того, щоб реставрувати старовинний трамвай, що 30 років простояв на постаменті біля Куренівського депо, перетворили його на металобрухт, повідомили у групі Київського музею пасажирського транспорту у Facebook.
У грудні 2015 року трамвай 2М перевезли в музей під відкритим небом та залишили гнити на вулиці. Незабаром виламали все, що було в салоні й проламали наскрізь дах. В такому вигляді він простояв до 2017 року. На початку цього року трамвай намагались перевезти у трамвайне СТО КП «Київпастранс», щоб його відновлювали, але на станції не впоралися з поставленою задачею.
Навесні трамвай 2М повернули в музей, залишивши у цеху, де намагались ремонтувати. У групі Київського музею пасажирського транспорту написали, що знову не впоравшись, трамвай передали в СТО, де його доламали та порізали на металобрухт.
Довідка: Трамваї Київського типу 2М були одними з перших, що виготовлялись при СРСР – з 1928 року. Вони мали дерев’яний кузов, металеву раму та неповоротний візок. Модель виготовлялась як для Києва так і для інших міст. У післявоєнний час більшість 2М були передані з Києва в інші міста республіки у тому числі до Конотопа. Звідти й повернувся цей вагон у 1986 році та був встановлений на постамент біля депо ім. Красіна. Тому киянам він був добре знайомий.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті