Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 286 днів. За цей час ми опублікували 23545 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Комунальне підприємство «Київпастранс» підписало договір з польським заводом Pesa на придбання 40 трамваїв за ціною 61 мільйон євро, зібраних за участі російської корпорації «Уравагонзавод», повідомляє Центр транспортних стратегій.

Фото: Олександр Тарасов

Рухомий склад повинен має бути доставлений до 29 грудня 2017 року. Вартість одного трамваю становить 1,527 млн ​​євро або 45,329 млн гривень. Договором передбачено, що вартість може бути переглянута, якщо курс євро, встановлений Нацбанком України, зміниться на понад 10% щодо курсу на дату підписання договору.

Термін гарантійного обслуговування складає 36 місяців. В кінці липня комісія Київради щодо дотримання законності зажадала від мера Києва Віталія Кличка не укладати договір з Pesa. Крім процедурних порушень, депутатів обурив той факт, що Київ закуповує трамваї російського виробництва. Трамваї «71-414», які в Україні зареєстровані як «71-414К» збиралися на заводі найбільшої оборонної корпорації РФ «Уралвагонзавод».

У виданні КиевVласть відзначають, що в технічних характеристиках трамвая «71-414К», прикріплених до договору, відсутні дані по максимальному навантаженню на вісь. На думку експертів, цей показник є одним з основних для забезпечення безпеки пасажирів. Згідно з ДСТУ 4876: 2007 «Вагони трамвайні пасажирські. Загальні технічні вимоги», максимально допустиме навантаження на вісь на наших рейках становить 80 кН (або 8,157 т). При цьому максимальне навантаження трамваїв «71-414К» становить 9,555 т або 93,73 кН.

Перевищення максимального навантаження на вісь, за словами фахівців, може спричинити те, що трамвай може зійти з рейок і перевернутися. Побоювання експертів підтверджує той випадок, що першого серпня в Києві на лінії швидкісного трамвая в напрямку Борщагівки з рейок зійшов куплений трамвай Pesa моделі «71-414К».

Раніше Антимонопольний комітет України (АМКУ) відмовився розглядати скаргу іншого учасника тендеру ТОВ СП «Електронтранс» «про невідповідність трамваїв Pesa понад 190 пунктам чотирьох українських ДСТУ. В АМКУ це мотивували тим, що «Електронтранс» порушив терміни подачі скарги.

Раніше повідомляли, що польська компанія PESA може відкрити українське виробництво.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button