Перший віце-прем’єр-міністр України-міністр економічного розвитку та торгівлі Степан Кубів заявив, що інвестори з Китаю мають профінансувати будівництво гілки метро на Троєщину на 85%.
Планується, що вони видадуть кредит на 20 років під 2% річних. За попередніми оцінками вартість робіт $2 млрд.

Ілюстрація: http://aranchii.com/ua/blog/syrets-transportnyi-vuzol-kyiv/
«Я запевнив правління міжнародної групи Pacific Construction, що уряд та КМДА беруть на себе зобов’язання запустити проект і довести його до кінця. Найближчим часом запрацює робоча група з представників компанії, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, ДІФКУ, Київського метрополітену, які складуть текст остаточної угоди. Після підписання ми зможемо розпочати будівництво» – написав Кубів.
Віктор Петрук, головний спеціаліст Департаменту транспортної інфраструктури КМДА прогнозує появу нової гілки метро на Троєщину не раніше, аніж у 2035 році. Адже за нормативами потрібно щонайменше шість років, аби завершити Подільсько-Воскресенський міст. За цей період містяни можуть отримати нову гілку першої черги – від станції Райдужного до Тараса Шевченка – за умови одночасного будівництва станцій метрополітену і мосту. Вся гілка, від Севастопольської площі до вулиці Пухівської на Троєщині може буде збудована не раніше, ніж за 15 років, за умови безперервного фінансування. Наразі навіть проекту Подільсько-Вигурівської лінії не існує.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті