Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Перший віце-прем’єр-міністр України-міністр економічного розвитку та торгівлі Степан Кубів заявив, що інвестори з Китаю мають профінансувати будівництво гілки метро на Троєщину на 85%.

Планується, що вони видадуть кредит на 20 років під 2% річних. За попередніми оцінками вартість робіт $2 млрд.

Ілюстрація: http://aranchii.com/ua/blog/syrets-transportnyi-vuzol-kyiv/

«Я запевнив правління міжнародної групи Pacific Construction, що уряд та КМДА беруть на себе зобов’язання запустити проект і довести його до кінця. Найближчим часом запрацює робоча група з представників компанії, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, ДІФКУ, Київського метрополітену, які складуть текст остаточної угоди. Після підписання ми зможемо розпочати будівництво» – написав Кубів.

Віктор Петрук, головний спеціаліст Департаменту транспортної інфраструктури КМДА прогнозує появу нової гілки метро на Троєщину не раніше, аніж у 2035 році. Адже за нормативами потрібно щонайменше шість років, аби завершити Подільсько-Воскресенський міст. За цей період містяни можуть отримати нову гілку першої черги – від станції Райдужного до Тараса Шевченка – за умови одночасного будівництва станцій метрополітену і мосту. Вся гілка, від Севастопольської площі до вулиці Пухівської на Троєщині може буде збудована не раніше, ніж за 15 років, за умови безперервного фінансування. Наразі навіть проекту Подільсько-Вигурівської лінії не існує.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button