Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Компанія Mastercard, КП «Київпастранс» та Ощадбанк 25 жовтня оголосили про запуск технології безконтактної оплати банківськими картками на Троєщинській лінії швидкісного трамваю.
«Ми прагнемо постійно покращувати умови перевезення пасажирів. Зекономити час, скориставшись технологією безконтактної оплати на сьогодні можуть пасажири семи станцій Троєщинської лінії»,– говорить генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко. Троєщинська лінія швидкісного трамваю перевозить більш ніж 1,3 млн пасажирів щороку.
Левченко розповів й про майбутні плани: «Ми беремо на себе зобов’язання до кінця року зробити безконтактний проїзд і у міській електричці, всього буде обладнано 15 станцій». Додамо, що комунальне підприємство працює над впроваженням безконтактного проїзду в усіх видах київського наземного транспорту.
«Впровадження сучасних платіжних рішень у транспорті для нас є одним з пріорітетних напрямів»,– зазначає генеральний директор представництва Mastercard в Україні Віра Платонова. Введення технології безконтактної оплати є частиною інтеграції іноваційних платіжних рішень у транспортну інфраструктуру столиці в рамках концепції smart city.
Технологія безконтактної оплати вже була доступна на Борщагівській лінії два роки. Відтепер пасажири всіх п’яти маршрутів двох ліній швидкісного трамваю в Києві мають змогу розраховуватись за проїзд банківськими картками та іншими форм-факторами (стікерами, розумними годинниками, смартфонами).
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті