Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 26 днів. За цей час ми опублікували 26914 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Після скандалу з фейковою Facebook сторінкою «Київська перепічка», київські рекламісти опублікували справжній кейс торгової марки.

Брендбук перепічки опублікували 31 жовтня на Behance.net. Брендинг для «Київської перепічки» рекламісти розробили в рамках проекту «Branding for Legend». Проект є некомерційним, і за словами розробників, ідея у тому, щоб зробити легендарний заклад «візуально гідним».

«Заклад знаходиться у історичній частині Києва, це спуски і підйоми. Так з’явилась хвиляста лінія. Колір перепічки – теплий, соковитий. Ми взяли його і доповнили ще кількома. Голуб на лого – персонаж відомий. Ці птахи постійні гості, адже їсти перепічку можна виключно на вулиці, – розповідають про нові елементи бренду автори, – Слоган «Тільки твоя» підкреслив, що кожна перепічка не схожа на іншу, хоч і продукт масового виробництва». На фото в брендбуці молоді хлопці й дівчата куштують перепічку на вході у відомі бари.

Автори проекту вже стигли відкрити нові акаунти «Київської перепічки» в Instagram та Facebook. Креативні лідери нового брендингу перепічки – Ксенія Сергєєва та Кирило Сулига.

Нагадаємо, нещодавно уповноважена ВР з прав людини Валерія Лутковська звернулася до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо дискримінаційної реклами «Київської перепічки». Проте, ця сторінка немає ніякого відношення до справжнього бренду і використовувала у своїй рекламі об’єктивацію.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті