Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Після скандалу з фейковою Facebook сторінкою «Київська перепічка», київські рекламісти опублікували справжній кейс торгової марки.

Брендбук перепічки опублікували 31 жовтня на Behance.net. Брендинг для «Київської перепічки» рекламісти розробили в рамках проекту «Branding for Legend». Проект є некомерційним, і за словами розробників, ідея у тому, щоб зробити легендарний заклад «візуально гідним».

«Заклад знаходиться у історичній частині Києва, це спуски і підйоми. Так з’явилась хвиляста лінія. Колір перепічки – теплий, соковитий. Ми взяли його і доповнили ще кількома. Голуб на лого – персонаж відомий. Ці птахи постійні гості, адже їсти перепічку можна виключно на вулиці, – розповідають про нові елементи бренду автори, – Слоган «Тільки твоя» підкреслив, що кожна перепічка не схожа на іншу, хоч і продукт масового виробництва». На фото в брендбуці молоді хлопці й дівчата куштують перепічку на вході у відомі бари.

Автори проекту вже стигли відкрити нові акаунти «Київської перепічки» в Instagram та Facebook. Креативні лідери нового брендингу перепічки – Ксенія Сергєєва та Кирило Сулига.

Нагадаємо, нещодавно уповноважена ВР з прав людини Валерія Лутковська звернулася до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо дискримінаційної реклами «Київської перепічки». Проте, ця сторінка немає ніякого відношення до справжнього бренду і використовувала у своїй рекламі об’єктивацію.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button