Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Містобудівна ради Києва розглянула запропонований альтернативний проект реконструкції Шулявського моста, та вирішила, що трирівнева розв’язка хоч ефективна, проте неекономна та довготривала в побудові.

Проект, який реалізують, був розроблений інститутом «Київпроект» ще в 2008 році. Дворівнева розв’язка є неповим «клевером» й передбачає знесення корпусу заводу «Більшовик». У ньому не передбачено альтернативи нинішньому підземному переходу для пішоходів – він є вузьким і не пристосований для маломобільних громадян.

У 2012 році транспортний інженер Віктор Петрук, запропонував альтернативний проект реконструкції Шулявського шляхопроводу. Автор проекту зазначав, що пропускна здатність цієї частини шляхопроводу могла бути 20 тис. автомобілів у годину, в той час як дворівнева розв’язка дозволить пересуватись лише 14 тис. автомобілям в годину.

Проте, за висновками Містобудівної ради Києва, найкращим проектом реконструкції Шулявського шляхопроводу став дворівневий міст вартістю 400 млн грн.

Після рішення Містобудівної ради Києва було створено петицію «Обрати проект трирівневої розв’язки реконструкції Шулявського шляхопроводу». Його підписали 10361 особа, з необхідних 10 тисяч. Проте, як повідомляється, за словами мера Києва Віталія Кличка головними критеріями відбору для проектів були вартість, термін робіт та максимальна оптимізація руху на ділянці. «Трирівнева розв’язка, проект якої пропонували, гарно виглядає, але на неї потрібно більше 3 млрд грн та близько трьох років на будівництво. Враховуючи те, що частина її проходила б глибоко під землею, потрібно було б провести, зокрема, великі роботи із встановлення станцій відкачування води», – пояснює міський голова. Зазначимо, що у червні цього ж року, Віталій Кличко стверджував, що експерти оцінили вартість реалізації альтернативного проекту у 1,5 млрд грн.

Також мер Києва додав, що реконструкція Шулявського шляхопроводу розпочнеться вже в кінці цього року. «Є вже всі узгодження, до кінця року роботи розпочнуться. І навесні наступного року вийдуть на повну потужність. Для повного запуску нової розв’язки потрібно півтора роки», – заявляє Віталій Кличко. Для будівництва з‘їзду направо з проспекту Перемоги на вул. Гетьмана доведеться знести частину цеху заводу «Більшовик».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button