Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

За словами транспортного інженера Віктора Петрука, Віталій Кличко оперував неправильними даними, коли розповідав, чому Містобудівна рада Києва не погодилась взяти проект трирівневої розв’язки на Шулявці.

За словами Петрука, у групі в Facebook, відповідь мера Києва Віталія Кличка на телеканалі NewsOne не відповідає дійсності. У своїй заяві, мер говорив, що вартість альтернативного проекту Шулявського шляхопроводу коштуватиме більше ніж 3 млрд грн, будуватиметься близько трьох років, та вимагатиме встановлення насосів для відкачування підземних вод. Саме тому, даний проект був відхилений Містобудівною радою Києва, та обрали проект дворівневої розв’язки вартістю 400 млн грн.

«”Чотирилисник” не коштує у два рази дешевше трирівневої розв’язки. З урахуванням справедливої оцінної вартості цеху №5 (~ 625 млн грн) “чотирилисник” коштує ~ 1-1,2 млрд грн, тоді як трирівнева розв’язка тільки 700-740 млн грн. Саме тому замовник реконструкції відмовляється провести експертизу вартості цеху №5», – пише Віктор Петрук.

Одним з ключових елементів під час реконструкції шляхопроводу є знесення частини цеху №5. «Невеликий шматок цеху», який «доведеться прибрати» – це 12,5 тисяч кв.м., – додає транспортний інженер, – Та все ж, цей епітет «невеликий» щодо цеху №5 потрібно використовувати дуже обережно».

Окрім цього Петрук зазначає, що альтернативний проект не потребує встановлення насосних станцій для відведення води. «Основним способом зливовідводу на Шулявській розв’язці буде самопливна дощова каналізація. Її можливо встановити завдяки природним ухилам поверхні просп. Перемоги (в сторону центру), і вул. Гетьмана (в бік Індустріального шляхопроводу)», – пояснює Петрук. Трирівнева розв’язка йде не настільки глибоко під землю, щоб потребувати насосів.

Також, на заяву міського голови про те, що ремонтні роботи Шулявського шляхопроводу розпочнуться вже в кінці року, Петрук відповідає, що це не можливо: «Жоден з проектів розв’язки до сьогоднішнього дня навіть не переданий на експертизу. Жоден. Експертиза ТЕО займатиме 90 днів. Після цього буде розроблятись стадія П. Після – РД. І тільки потім почнеться будівництво».

За даними «Хмарочосу», на 15 листопада заплановано засідання Містобудівної ради Києва, щодо остаточного обрання проекту розв’язки Шулявського шляхопроводу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button