В Києві поширюють соціальну рекламу «Жити в Києві – це…» націлену на українізацію.

Борис Корпусенко/Вечірній Київ
Про ініціативу розповіли в агентстві «Укрінформ» під час підбиття підсумків роботи з популяризації української мови в столиці, повідомляє Вечірній Київ. Заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА Тетяна Гузенко зазначає: «Маємо проблему з мовою читання матеріалів в Інтернеті, адже найбільш рейтингові сайти в Україні російськомовні».

Проект комплексної соціальної реклами «Жити в Києві – це…» готовий на 90%, та містить три варіанти реалізації проекту. Серед них розповсюдження зовнішньої реклами (сітілайти, щити), банерна реклама в громадському транспорті, таргетована реклама в соціальних мережах, запуск аудіороликів у ТРЦ. Зазначимо, що на вулицях міста вже почала з’являтись ця зовнішня реклама.

«Є дві причини, чому людина вирішує розмовляти українською: якщо її змусять або якщо вона сама захоче. Простіше зробити так, щоб вона захотіла. Саме для цього й робиться така соціальна реклама», – розповідає про проект його співзасновник Володимир Наконечний.

В майбутніх планах проекту запустити цикл радіопередач, телевізійні короткі рекламні ролики, друковані матеріали для розповсюдження по мікрорайонах, проведення презентацій та круглих столів.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті