Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Директор компанії «A+С Україна» Дмитро Беспалов прові «Урок доступності» для студентів Київського національного університету будівництва і архітектури.

Беспалов запропонував студентам випробувати київські дороги в інвалідному візку. В рамках експерименту спробували проїхатися по тротуару, заїхати в будівлю університету, та спуститись у підземний перехід. Метою заходу було продемонструвати, наскільки українські дороги і тротуари не відповідають потребам маломобільних груп населення. Результатами викладач поділився у своєму блозі. Експеримент відбувся за підтримки співзасновника громадської ініціативи, що займається моніторингом закладів та доріг на доступність для маломобільних груп «Доступно.UA» Дмитра Щебетюка.

Під час поїздки у візку було складно подолати навіть найменші перепони, наприклад, занижений бордюр, який стає ще й осередком скупчення калюж. Нездоланним бар’єром для людей у візку є сходи.

Дмитро Беспалов зазначає: «Пандуси у 60, чи щось на зразок цього, проміле цілком можливий для подолання як на спуск так і на підйом. Але перше вимагає зібраності й викликає страх, друге потребує чималих зусиль, а також страх не перевернутися і не скотитися униз». У свою чергу, пандуси на сходинках є абсолютно не потрібними, оскільки перехожі зазвичай звикли допомагати маломобільним громадянам.

На думку Дмитра Беспалова, подібний експеримент допомагає студентам зрозуміти, як насправді влаштоване проектування вулиць. Воно не є універсальним для всіх жителів міста. Експеримент повинен допомогти студентам усвідомити нагальні проблеми проектування міста.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button