Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Держпродспоживслужба зобов’язала «Pablo Espresso Bar» стерти мурал із зображенням Пабло Ескобара з фасаду закладу.

Нагадаємо, 27 жовтня у тестовому режимі відкрилась кав’ярня-бар Pablo EspressoBar. На фасаді закладу художники намалювали портрет наркобарона Пабло Ескобара. Проте в соціальних мережах люди обурились подібним оформленням закладу. Оскільки в закладі, який на фасаді має мурал колумбійського наркобарона Пабло Ескобара, відбувались літературні читання для дітей з 3 до 8 років.

Керівник закладу Дмитро Колонський очікував на таку реакцію, повідомляє «Обозреватель». «Портрет Пабло – стилізований образ колумбійського фермера, який є типовим представником кавової індустрії. Назва – гра слів, чітко описує нашу діяльність. Затишна кав’ярня-кондитерська вдень, атмосферний кальян-бар уночі. Безумовно, епатаж і легка провокація були спланованими».

У свою чергу, 9 листопада Держпродспоживслужба зобов’язала власників стерти портрет з фасаду. Про це пише на своїй сторінці у Facebook заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков. «В рамках Закону України «Про рекламу» працівниками Головного управління було здійснено виїзд у заклад ресторанного господарства Pablo EspressoBar за адресою вул. Кіквідзе, буд. 16. Зміст даної реклами порушує положення Закону України «Про рекламу», а саме ст. 8 «У рекламі забороняється: вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її ім’я без письмової згоди цієї особи» та ч. 3. ст. 7 “Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності», – повідомили у Держпродспоживслужбі.

З огляду на це, заклад повинен протягом трьох днів стерти зображення. Якщо цього не відбудеться, Держпродспоживслужбою Києва будуть вжиті заходи відповідного реагування.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button