Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 6 днів. За цей час ми опублікували 26774 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Держпродспоживслужба зобов’язала «Pablo Espresso Bar» стерти мурал із зображенням Пабло Ескобара з фасаду закладу.

Нагадаємо, 27 жовтня у тестовому режимі відкрилась кав’ярня-бар Pablo EspressoBar. На фасаді закладу художники намалювали портрет наркобарона Пабло Ескобара. Проте в соціальних мережах люди обурились подібним оформленням закладу. Оскільки в закладі, який на фасаді має мурал колумбійського наркобарона Пабло Ескобара, відбувались літературні читання для дітей з 3 до 8 років.
Керівник закладу Дмитро Колонський очікував на таку реакцію, повідомляє «Обозреватель». «Портрет Пабло – стилізований образ колумбійського фермера, який є типовим представником кавової індустрії. Назва – гра слів, чітко описує нашу діяльність. Затишна кав’ярня-кондитерська вдень, атмосферний кальян-бар уночі. Безумовно, епатаж і легка провокація були спланованими».
У свою чергу, 9 листопада Держпродспоживслужба зобов’язала власників стерти портрет з фасаду. Про це пише на своїй сторінці у Facebook заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков. «В рамках Закону України «Про рекламу» працівниками Головного управління було здійснено виїзд у заклад ресторанного господарства Pablo EspressoBar за адресою вул. Кіквідзе, буд. 16. Зміст даної реклами порушує положення Закону України «Про рекламу», а саме ст. 8 «У рекламі забороняється: вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її ім’я без письмової згоди цієї особи» та ч. 3. ст. 7 “Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності», – повідомили у Держпродспоживслужбі.
З огляду на це, заклад повинен протягом трьох днів стерти зображення. Якщо цього не відбудеться, Держпродспоживслужбою Києва будуть вжиті заходи відповідного реагування.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті