Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 26281 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Крюківський вагонобудівельний завод представив пасажирський вагон, який, можливо, використовуватимуть на маршруті Київ-Відень.

cfts.org.ua

Пасажирський вагон габариту RIC моделі 61-7034 був презентований представникам Австрійських та Угорських залізниць, повідомляє ЦТС. Купейний спальний вагон призначений для міжнародного сполучення по залізницях шириною колії як 1520, так і 1435 мм.

«Є ймовірність, що найближчим часом «Укрзалізниця» зможе вирішити питання придбання даних вагонів у вітчизняного виробника і запустить їх у міжнародному сполученні з європейськими країнами», – розповіли на Крюківському вагонобудівельному заводі. За попередніми даними, цей рухомий склад з 10 грудня може використовуватись на маршруті Київ-Відень.

cfts.org.ua

Довжина нового вагона 26 696 мм, ширина – 2 824 мм, база – 19 000 мм. Кількість місць для пасажирів – 22 (33). Кількість купе для пасажирів – 11, та одне службове купе. Десять пасажирських купе, крім першого, завдяки розсувним перегородкам, можуть трансформуватися в 5 шестимісних. Конструкційна швидкість вагона 160/220 км.

fahrplan.oebb.at

Додамо, що Австрійська федеральна залізниця повідомляла про запуск з 10 грудня нового потягу Київ-Відень, зазначає ЦТС. З Києва він буде відправлятися о 14:07, прибуватиме у Львів о 19:50 звідки відправлятиметься о 21:00, та прибуватиме у Відень о 11:21 наступного дня. Також потяг їхатиме через Будапешт, де передбачена 20-хвилинна зупинка.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button