Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 323 днів. За цей час ми опублікували 26483 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
В КМДА підписали угоду з китайськими інвесторами про побудову четвертої гілки метро в столиці.

metro.kiev.ua
Мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уін підписали угоду щодо будівництва четвертої лінії метро у Києві, повідомляє прес-служба КМДА. Дана угода передбачає створення робочої групи з українських та китайських спеціалістів. Вони розроблять технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.
Нагадаємо, що у жовтні перший віце-прем’єр-міністр України-міністр економічного розвитку та торгівлі Степан Кубів заявив, що інвестори з Китаю мають профінансувати будівництво гілки метро на Троєщину на 85%. Планується, що вони видадуть кредит на 20 років під 2% річних. Прогнозована вартість будівництва 2 млрд доларів США.
Проект передбачає будівництво нової лінії метрополітену протяжністю майже 18 км з 13-ма станціями. Окрім цього, буде побудована пересадочна лінія протяжністю 1 км між кільцевою електричкою та новою гілкою. Орієнтовний термін будівництва – 5 років.
Читайте також: Міфічне метро: чи доїде воно на Троєщину
«Розвиток транспортної інфраструктури є одним із головних пріоритетів для столичної влади. Один із важливих проектів – добудова Подільсько-Воскресенського мосту. І переговори про добудову мосту ми ведемо з німецькими інвесторами. А коли буде готовий міст, це дасть можливість для наступного кроку – будівництва четвертої лінії столичного метро на Троєщину», – зазначив Віталій Кличко під час церемонії підписання. У свою чергу Го Уін зазначив, що питання розбудови метро в столиці є нагальним. «Ми знаємо, що 4 гілка метро є нагальною для Києва, адже наш проект має зв’язати обидва береги Дніпра та нарешті вирішити транспортні проблеми масиву Троєщина», – зазначив заступник голови China Pacific Construction Group.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті