Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26330 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
В німецькій столиці пропонують закон, що повністю реформує наявну велоінфраструктуру.

Fabrizio Bensch/Reuters
Проект нового закону партії «Зелена» вимагає щонайменше 100 кілометрів велосипедних надземних шляхів для Берліна, повідомляє ресурс Citylab. Закон будуть обговорювати та ратифікувати у новому році.
До 2025 року місто планує створити 100 000 нових паркувальних місць для велосипедистів, деякі з яких – у багатоповерхових гаражах, розташованих у ключових приміських центрах. Тим часом, наявна міська мережа велосипедних провулків, яка вже є просторою, але не завжди добре відокремленою від автомобільного руху, буде більш суворо захищена стовбами. Такі плани є необхідними, з огляду на те, що в минулому році в результаті зіткнень з автотранспортом померло 33 берлінці – дев’ять були велосипедистами. Розширення цієї мережі збільшить велошляхи на 18%.
Створення альтернативної циклової мережі у формі окремих сегментованих супермагістралей дозволить реконструювати транспортні зв’язки, які були небезпечними для велосипедистів. В першому році планують реформувати 10 магістралей, 20 у наступному та 30 в кожному наступному році. Варто зазначити, що закон передбачає надання переваг не приватним автівкам, а громадському транспорту, який стане пріоритетним.
Такими діями Берлін намагається отримати рівень їзди на велосипеді, подібний до Копенгагена та Амстердаму. Хоча в цих містах більш ніж половина працівників дістаються роботи на велосипеді, Берлін націлений досягти відмітки 25%. Берлін хоча і є набагато більшим, ніж нідерландська чи данська столиці, але він має більше можливостей для впровадження нової велосипедної інфраструктури. Вулиці Берліну є надзвичайно широкими за європейськими стандартами, а тротуари можуть вмістити пішохідну, велосипедну зону та кафе, не викликаючи незручностей. Тим паче пласка місцевість ідеально підходить для велосипедного руху.
Додамо, що в Києві згідно з проектом бюджету на 2018 рік на розвиток велоінфраструктури виділять 50 мільйонів гривень.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті