У ТРЦ Gulliver четвертого січня відкрився новий моно-заклад від компанії Food vs Marketing.

фото: Женя Михайленко
MY! Burgers & Fries розташований у фудкорті ТРЦ. Заклад працює у тестовому режимі.
За словами керівника компанії та шеф-кухаря Жені Михайленка, проект MY! виконувався на замовлення. «Food vs Marketing займається створенням та адмініструванням власних закладів, проте ми можемо виконувати і замовлення клієнтів. В штаті та на контрактній основі в нас є досвідчені фахівці: архітектор, інженер, проектувальники, дизайнери, проектні менеджери і я виконую функцію шеф-кухаря харчового технолога та проектувальника виробництва».
Моно-проект створювався за уподобаннями Food vs Marketing, з кухнею яка призначення для приготування бургерів. Надалі, замовник може робити зі своїм закладом те, що забажає.


Зараз в меню є сендвіч із куркою (70 грн) і бургери чотирьох видів: з беконом і чедером, беконом і цибулею, окрім цього, наявні два вегетаріанські варіанти – з синьою цибулею і маринованим огірком й томатом і тофу. Їхня вартість від 49 до 115 грн. Над меню і технологією приготування страв працював Михайленко.


В подальших планах компанії на цей рік, створення ще трьох закладів присвячених бургерам, супу Фо та шаурмі.
Нагадаємо, в жовтні Food vs Marketing відкрив моно-заклад з в’єтнамськими сендвічами Bánh mì.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті