Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У ТРЦ Gulliver четвертого січня відкрився новий моно-заклад від компанії Food vs Marketing.
MY! Burgers & Fries розташований у фудкорті ТРЦ. Заклад працює у тестовому режимі.
За словами керівника компанії та шеф-кухаря Жені Михайленка, проект MY! виконувався на замовлення. «Food vs Marketing займається створенням та адмініструванням власних закладів, проте ми можемо виконувати і замовлення клієнтів. В штаті та на контрактній основі в нас є досвідчені фахівці: архітектор, інженер, проектувальники, дизайнери, проектні менеджери і я виконую функцію шеф-кухаря харчового технолога та проектувальника виробництва».
Моно-проект створювався за уподобаннями Food vs Marketing, з кухнею яка призначення для приготування бургерів. Надалі, замовник може робити зі своїм закладом те, що забажає.
Зараз в меню є сендвіч із куркою (70 грн) і бургери чотирьох видів: з беконом і чедером, беконом і цибулею, окрім цього, наявні два вегетаріанські варіанти – з синьою цибулею і маринованим огірком й томатом і тофу. Їхня вартість від 49 до 115 грн. Над меню і технологією приготування страв працював Михайленко.
В подальших планах компанії на цей рік, створення ще трьох закладів присвячених бургерам, супу Фо та шаурмі.
Нагадаємо, в жовтні Food vs Marketing відкрив моно-заклад з в’єтнамськими сендвічами Bánh mì.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті