Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 309 днів. За цей час ми опублікували 26391 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Для велосипедної інфраструктури Варшави 2017 рік став успішним: нові велосипеди Veturilo були взяті в оренду понад 5 мільйонів разів, введено в експлуатацію пішохідний міст під Лязенковським мостом, а мережа велосипедних маршрутів зросла до 530 км.

warszawa.wyborcza.pl
У 2017 році у Варшаві було збудовано та реконструйовано майже 50 кілометрів велосипедних маршрутів, повідомляє Управління муніципальних доріг Варшави. 5,5 км були проектом з бюджету участі. У свою чергу на 2018 рік заплановано будівництво 24 км велосипедних маршрутів. Будуть продовжені роботи за поточними видатками (будівництво та реконструкція понад 50 км велодоріг). В цілому, велоінфраструктура в наступному році збільшиться на 70 км.
Окрім цього, в місті працює 355 станцій оренди велосипедів. Система громадського транспорту Veturilo у Варшаві налічує понад 5 тисяч велосипедів – у тому числі 100 електричних велосипедів, 60 дитячих велосипедів і 45 тандемів. З березня 2017 року по листопад цього ж року сервісом скористались 5 136 388 разів, а до системи приєдналось 164 тисячі осіб. Середня тривалість подорожі склала 21 хвилину 12 секунд. Загалом, в системі Veturilo вже понад 610 тис. користувачів.
Додамо, що протягом 11 років у столиці Польщі побудували та модернізували близько 338 км велосипедної інфраструктури. Таким чином, створена веломережа в столиці загальною протяжністю 531 кілометр. Майже 2/3 з них мають асфальтову поверхню. У 2017 році, популярність велосипеду як транспортного засобу зросла, 5,5% поїздок у Варшаві здійснюється саме на велосипеді.
Нагадаємо, В Берліні пропонують закон, що повністю реформує наявну велоінфраструктуру. Він вимагає щонайменше 100 кілометрів велосипедних надземних шляхів для столиці Німеччини.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті