Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Для велосипедної інфраструктури Варшави 2017 рік став успішним: нові велосипеди Veturilo були взяті в оренду понад 5 мільйонів разів, введено в експлуатацію пішохідний міст під Лязенковським мостом, а мережа велосипедних маршрутів зросла до 530 км.
У 2017 році у Варшаві було збудовано та реконструйовано майже 50 кілометрів велосипедних маршрутів, повідомляє Управління муніципальних доріг Варшави. 5,5 км були проектом з бюджету участі. У свою чергу на 2018 рік заплановано будівництво 24 км велосипедних маршрутів. Будуть продовжені роботи за поточними видатками (будівництво та реконструкція понад 50 км велодоріг). В цілому, велоінфраструктура в наступному році збільшиться на 70 км.
Окрім цього, в місті працює 355 станцій оренди велосипедів. Система громадського транспорту Veturilo у Варшаві налічує понад 5 тисяч велосипедів – у тому числі 100 електричних велосипедів, 60 дитячих велосипедів і 45 тандемів. З березня 2017 року по листопад цього ж року сервісом скористались 5 136 388 разів, а до системи приєдналось 164 тисячі осіб. Середня тривалість подорожі склала 21 хвилину 12 секунд. Загалом, в системі Veturilo вже понад 610 тис. користувачів.
Додамо, що протягом 11 років у столиці Польщі побудували та модернізували близько 338 км велосипедної інфраструктури. Таким чином, створена веломережа в столиці загальною протяжністю 531 кілометр. Майже 2/3 з них мають асфальтову поверхню. У 2017 році, популярність велосипеду як транспортного засобу зросла, 5,5% поїздок у Варшаві здійснюється саме на велосипеді.
Нагадаємо, В Берліні пропонують закон, що повністю реформує наявну велоінфраструктуру. Він вимагає щонайменше 100 кілометрів велосипедних надземних шляхів для столиці Німеччини.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті