Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
На вході до Національного експоцентру України встановили рекламний відеоекран.

На своїй сторінці у Facebook киянин Сергій Дуць опублікував відео, на якому показано рекламний екран, який розмістили на території ВДНГ. Екран закриває собою вигляд на центральний павільйон комплексу. В соціальних мережах вже розгорілись дискусії з приводу розміщення реклами. На думку деяких коментаторів, розміщений екран лише порушує цілісний вигляд споруди,
У свою чергу, виконуючий обов’язків генерального директора ВДНГ Евген Мушкін, в коментарях під дискусією уточнює, що екран встановлений на постійній основі.
«Схожу думку про те, що рішення про встановлення екрану є поганим, висловлюють після Вашого поста ще кілька людей. Приблизно 300 тисяч чоловік, які відвідали ВДНГ за період зимових свят після установки екрану, і серед яких ми проводили опитування з приводу вражень від відвідування ВДНГ, про екран не сказали нічого. Але більшість може і помилятися. Тому ми продовжимо уважно стежити за цим питанням», – повідомляє Мушкін.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті