Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Місцеві називають це класичним «реп-батлом» – Східне узбережжя проти Західного узбережжя.
На Східному узбережжі (від річки Потомак) працює шеф-кухар закладу Kith and Kin – Кваме Онувачі, на Західному – бармен Джеремі Росс з Sense of Thai St. Обидвоє почали створювати на своїх напоях портрети відомих реп-виконавців 90-х, на кшталт Notorious B.I.G. та 2Pac, повідомляє видання Washington City Paper.
«Я не мав гадки, що він (Кваме) працював над цим, – каже Джеремі Росс. – Це просто збіг. Великі розуми мислять однаково».
У Sense of Thai St. портрети створюють з яєчно-білої піни на коктейлях. Бармен Джеремі Росс вже створив портрети Тупака Шакура (2pac) та Крістофера Волеса (The Notorious B.I.G.). Обидва коктейлі коштують $12.
«Мій коктейль виглядає як їстівний цукровий папір, який ви бачите на тортах, – говорить Росс. – Я знайшов рисовий папір і надрукував ці зображення. Як тільки ви розмістите їх на вершині коктейлю, він як би розчиняється в яєчному білку, залишаючи друковане зображення».
У свою чергу, Кваме Онувачі створює зображення реперів використовуючи високотехнологічний кавовий принтер.
«Насправді, він може зробити будь-яку фотографію, – говорить шеф-кухар. – Просто приходьте до нас і надішліть нам свою фотографію, і ми поставимо ваше обличчя або домашню тварину на капучино та навіть деякі коктейлі».
Зображення можна розмістити на готовій каві всього за $1.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті