Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Згідно з новими Правилами розміщення рекламних засобів, у січні в Києві демонтували 1190 незаконних рекламних засобів, з яких 702 одиниці демонтували їхні власники.

autonews.autoua.net

Як повідомляє прес-служба КМДА, демонтовано такі типи конструкцій:

  • тимчасова виносна спеціальна конструкція – 191;
  • тумба, що стоїть окремо – 124;
  • щит, що стоїть окремо – 19;
  • банер – 216;
  • вивіска – 325;
  • кронштейн – 119;
  • лайтпостер, що стоїть окремо – 9;
  • конструкції на даху – 22;
  • холдер – 77;
  • електронне табло – 10;
  • щит на фасаді – 4;
  • елементи благоустрою – 1;
  • прапор, прапорець – 56;
  • транспорт – 6;
  • транспарант-перетяжка над вулицею – 11.

«Завдяки новим Правилам розміщення рекламних засобів, конструкції по місту вже впорядковуються. Серед іншого, збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких рекламних засобів заборонено. Також завдяки Схемі розміщення кількість наземних рекламних конструкцій не може перевищувати 4390, при тому, що наразі в місті понад 7000 наземних конструкцій. Тобто на мапі Києва може бути лише 4390 умовних крапок, де може розміститись наземний рекламний засіб», – сказав заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена. Рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП. Згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (білбордами).

Нагадаємо, на пленарному засіданні КМР депутати затвердили Правила розміщення оголошень. Відтепер забороняється розміщувати рекламні листівки на ліхтарях, стовпових опорах, дорозі, парканах та фасадах будівель.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button