Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 301 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Минулого тижня на засіданні Кабінету міністрів ухвалили зміни до постанов, що регулюють сферу пасажирських автобусних перевезень. Очільник Мінінфраструктури Володимир Омелян розповів, які зміни відбудуться з усіма видами перевезень.

24tv.ua

Щодо змін в автобусних перевезеннях Омелян повідомив, що відтепер кожна автобусна компанія або власник автобуса, виконавши вимоги щодо безпеки, комфорту та забезпечення сервісу пасажирам, матиме право отримати дозвіл на міжобласний маршрут.

«Упродовж найближчих 2-3 років на ринку з’являться 4-5 великих гравців. Вони будуть зацікавлені купувати новий рухомий склад, конкурувати за пасажирів, а не домовлятися з чиновниками, щоб отримати маршрут. «Сірий» транспорт починається зі складних державних правил і регуляцій, які апріорі неможливо виконати. Тому люди намагаються домовлятися з владою. Спростивши всі вимоги і правила, ми створюємо вільне конкурентне середовище. Ви платите мінімальні податки і конкуруєте за пасажира виключно між собою», – розповідає міністр в інтерв’ю Громадському Телебаченню.

Серед головних проблем в автобусних перевезень – пільговий проїзд. На думку Володимира Омеляна, єдиний шлях – це монетизація пільг: «Людина отримує певну суму компенсації, і самостійно вирішує, що вона з цими грошима зробить: чи їздить, чи сидить удома, чи йде пішки. Це має бути особистий вибір. Усі інші види дотацій є корумпованими й ведуть до чергових зловживань».

В залізничній сфері відбудеться декілька змін:

  • Подорожчає вартість проїзду;
  • Збудуються євроколії Одеса — Київ — Львів, які розроблені спеціально для потягів нового покоління. Наразі розпочато розроблення технічної документації. Це буде перша швидкісна залізниця в Україні, розрахована на швидкість рухомого складу – 250 кілометрів на годину.

Щодо авіаперельотів, очільник Мінінфраструктури підтвердив інформацію про прихід на український ринок лоукостера Ryanair. Він почне літати з осені 2018 року.

Також міністр розповів про результати роботи Дорожнього фонду, який запрацював першого січня 2018 року.

«Утримання і фінансування доріг ми передали на обласний рівень – 35% надходжень Дорожнього фонду йдуть на місця. Усі дані щодо кількості доріг, обсягу фінансування є в публічному доступі — на сайті Мінінфраструктури і Укравтодору, – говорить Омелян. – Від цього року ми вводимо систему FIDIC. Це незалежний інженер-консультант, який працює з компанією, що виграла тендер, і гарантує, що роботи провели якісно. Це може бути як українець, так і іноземець, який отримав сертифікацію FIDIC. Я сподіваюся, що це буде ще однією гарантією належного рівня виконання дорожніх робіт».

Нагадаємо, нещодавно, міністр інфраструктури України Володимир Омелян опублікував перелік змін у сфері автобусних перевезень.Кожен, хто виконає необхідні умови, має право відкрити автостанцію. Єдина вимога – курсувати за чітким маршрутом без жодних незапланованих зупинок.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button