Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Минулого тижня на засіданні Кабінету міністрів ухвалили зміни до постанов, що регулюють сферу пасажирських автобусних перевезень. Очільник Мінінфраструктури Володимир Омелян розповів, які зміни відбудуться з усіма видами перевезень.
Щодо змін в автобусних перевезеннях Омелян повідомив, що відтепер кожна автобусна компанія або власник автобуса, виконавши вимоги щодо безпеки, комфорту та забезпечення сервісу пасажирам, матиме право отримати дозвіл на міжобласний маршрут.
«Упродовж найближчих 2-3 років на ринку з’являться 4-5 великих гравців. Вони будуть зацікавлені купувати новий рухомий склад, конкурувати за пасажирів, а не домовлятися з чиновниками, щоб отримати маршрут. «Сірий» транспорт починається зі складних державних правил і регуляцій, які апріорі неможливо виконати. Тому люди намагаються домовлятися з владою. Спростивши всі вимоги і правила, ми створюємо вільне конкурентне середовище. Ви платите мінімальні податки і конкуруєте за пасажира виключно між собою», – розповідає міністр в інтерв’ю Громадському Телебаченню.
Серед головних проблем в автобусних перевезень – пільговий проїзд. На думку Володимира Омеляна, єдиний шлях – це монетизація пільг: «Людина отримує певну суму компенсації, і самостійно вирішує, що вона з цими грошима зробить: чи їздить, чи сидить удома, чи йде пішки. Це має бути особистий вибір. Усі інші види дотацій є корумпованими й ведуть до чергових зловживань».
В залізничній сфері відбудеться декілька змін:
- Подорожчає вартість проїзду;
- Збудуються євроколії Одеса — Київ — Львів, які розроблені спеціально для потягів нового покоління. Наразі розпочато розроблення технічної документації. Це буде перша швидкісна залізниця в Україні, розрахована на швидкість рухомого складу – 250 кілометрів на годину.
Щодо авіаперельотів, очільник Мінінфраструктури підтвердив інформацію про прихід на український ринок лоукостера Ryanair. Він почне літати з осені 2018 року.
Також міністр розповів про результати роботи Дорожнього фонду, який запрацював першого січня 2018 року.
«Утримання і фінансування доріг ми передали на обласний рівень – 35% надходжень Дорожнього фонду йдуть на місця. Усі дані щодо кількості доріг, обсягу фінансування є в публічному доступі — на сайті Мінінфраструктури і Укравтодору, – говорить Омелян. – Від цього року ми вводимо систему FIDIC. Це незалежний інженер-консультант, який працює з компанією, що виграла тендер, і гарантує, що роботи провели якісно. Це може бути як українець, так і іноземець, який отримав сертифікацію FIDIC. Я сподіваюся, що це буде ще однією гарантією належного рівня виконання дорожніх робіт».
Нагадаємо, нещодавно, міністр інфраструктури України Володимир Омелян опублікував перелік змін у сфері автобусних перевезень.Кожен, хто виконає необхідні умови, має право відкрити автостанцію. Єдина вимога – курсувати за чітким маршрутом без жодних незапланованих зупинок.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті