Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Компанія Dornier Consulting International розпочала роботу над розробкою плану сталої міської мобільності для Житомира.
Серед пріоритетів сталої мобільності Житомира визначили посилення ролі громадського транспорту, безпеку руху, розвиток пішохідної інфраструктури, велосипедного руху, паркувального простору та зовнішнього сполучення міста.
«На засіданні першої фокус-групи представники компанії-консультанта Dornier презентували 6 визначених пріоритетів та результати діагностики першого з пріоритетів – Посилення ролі громадського транспорту», – пише на сторінці у Facebook заступник міського голови Житомирської міської ради Дмитро Ткачук. – Формат фокус-груп передбачає певну кількість осіб, але очевидно, що обмеженість кола залучених учасників не дасть абсолютної оцінки ситуації дослідженої консультантами». З огляду на це Ткачук запропонував жителям Житомира долучатись до обговорення плану.
За результатами діагностики першого з пріоритетів, рівень автомобілізації у Житомирі з кожним роком збільшується:
- 311 авт./1000 жителів – 2014 р.
- 345 авт./1000 жителів – прогнозоване значення до 2035 р.
Проте, на даний момент 96,14 % населення міста проживає у зоні доступу 500 м до зупинки громадського транспорту. Як зазначають в Dornier Consulting, у місті застаріла інфраструктура трамвайної лінії. Окрім цього, середній вік рухомого складу:
- Тролейбуса – 25,2 р.
- Трамвая – 32,5 р.
Серед основних проблем транспортної інфраструктури міста компанія визначила такі:
- Ієрархія маршрутної мережі не відповідає потребам міста;
- Громадський транспорт переповнений у години пік;
- Відсутність муніципального автобусного перевізника;
- Фінансування громадського транспорту не підтримується на національному рівні;
- Відсутність статистичних даних про роботу громадського транспорту приватної форми власності;
- Не фіксуються дані про проїзд пільгових категорій населення на муніципальному і приватному транспорті.
Щодо позитивних тенденцій транспортної інфраструктури визначили соціальну орієнтованість громадського транспорту (безкоштовний проїзд у
громадському транспорті для пільгових груп населення) та вартість проїзду.
Додамо, що Dornier Consulting International вже розробляла план сталої мобільності для Полтави.
Нагадаємо, що з листопада у Житомирі оплатити поїздку в громадському транспорті можна за допомогою Android Pay. Безготівкова оплата реалізовувалась в рамках впровадження у місті «електронного квитка».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті