Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
«Київпастранс» розробить техніко-економічне обгрунтування нового виду транспорту з трьому можливими маршрутами.
Про це комунальне підприємство повідомило у газеті «Хрещатик» від 27 лютого 2018 року.
В обгрунтуванні розглядається три варіанти маршрутів сполучення міського електропоїзда з використанням існуючої інфраструктури Борщагівської та Троєщинської лінії швидкісного трамваю з Київським залізничним кільцем:
Перший маршрут – від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамваю до ст. Троєщина-2, по Південному півколу міської електрички через ж/м Березняки, з переходом на Борщагівську лінію швидкісного трамвая в районі залізничної платформи «Північна» (ст. Київ-Пасажирський), далі по існуючій лінії ЛРТ до станції «Кільцева дорога», з організацією заїзду в депо ім. Шевченка через трамвайну лінію по просп. Академіка Корольова;
Другий маршрут – від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамваю до ст. Троєщина-2, по Південному півколу міської електрички через ж/м Березняки, через Караваєві дачі, з заїздом в трамвайне депо ім. Шевченка зі станції «Київ-Волинський»;
Третій маршрут – від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамваю до ст.Троєщина-2, по Північному півколу міської електрички через станцію Київ-Петрівка, з заїздом в трамвайне депо ім. Шевченка зі станції «Київ-Волинський».
У документі розглядаються можливість та економічна доцільність реконструкції транспортної мережі швидкісного трамвая для сполучення Троєщини з центральною частиною міста. У разі прийняття рішення про старт проекту, новий вид транспорту хочуть ввести в експлуатацію у 2020 році.
Система цікава тим, що для неї не потрібно будувати нових трамвайних та залізничних колій, а лише об’єднати в одну комбіновану транспортну систему колії Троєщинського швидкісного трамваю, залізничних колій, по яких зараз курсує міська електричка та колії Борщагівського швидкісного трамваю. Також потрібно буде придбати нові вагони, які зможуть їздити по обом типам колій.
Нагадаємо, «Хмарочос» писав про те, як трамвай знищили в США та відродили в Європі.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті