Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Приватні перевізники мають купувати та встановлювати валідатори для безготівкової оплати проїзду для свого рухомого складу.
Про це заявив заступник голови КМДА Дмитро Давтян. У такий спосіб міська адміністрація хоче вивести з тіні доходи від перевезень у приватному громадському транспорті, а також спростити спосіб оплати для пасажирів.
«Відсьогодні діють нові вимоги, які включають установку валідатора для електронної оплати. Це обов’язкова умова для всіх приватних перевізників, у яких закінчився договір або з якими він був розірваний, або для тих, хто хоче перейти на новий маршрут. Усі повинні будуть придбати нове обладнання і встановити його», – розповів заступник голови КМДА.
«Це дозволить людям, які користуються послугами приватних перевізників, оплатити проїзд карткою, електронним квитком, системою PayPass. У них з’явиться один спосіб оплати у будь-якому транспорті незалежно від того, комунальний він чи приватний. А також це призведе до того, що приватники будуть змушені показувати офіційну дохідну частину, чого сьогодні не відбувається», – заявив Дмитро Давтян.
Раніше офіційний запуск е-квитка в Києві перенесли з весни на осінь 2018 року. Частину маршруток вже зобов’язали встановити валідатори та GPS-трекери.
Хмарочос писав про те, чому спільнокошт-автобус до Броварів – це вирок транспортній системі Києва.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті