Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 26 днів. За цей час ми опублікували 26914 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Приватні перевізники мають купувати та встановлювати валідатори для безготівкової оплати проїзду для свого рухомого складу.

Про це заявив заступник голови КМДА Дмитро Давтян. У такий спосіб міська адміністрація хоче вивести з тіні доходи від перевезень у приватному громадському транспорті, а також спростити спосіб оплати для пасажирів.
«Відсьогодні діють нові вимоги, які включають установку валідатора для електронної оплати. Це обов’язкова умова для всіх приватних перевізників, у яких закінчився договір або з якими він був розірваний, або для тих, хто хоче перейти на новий маршрут. Усі повинні будуть придбати нове обладнання і встановити його», – розповів заступник голови КМДА.
«Це дозволить людям, які користуються послугами приватних перевізників, оплатити проїзд карткою, електронним квитком, системою PayPass. У них з’явиться один спосіб оплати у будь-якому транспорті незалежно від того, комунальний він чи приватний. А також це призведе до того, що приватники будуть змушені показувати офіційну дохідну частину, чого сьогодні не відбувається», – заявив Дмитро Давтян.
Раніше офіційний запуск е-квитка в Києві перенесли з весни на осінь 2018 року. Частину маршруток вже зобов’язали встановити валідатори та GPS-трекери.
Хмарочос писав про те, чому спільнокошт-автобус до Броварів – це вирок транспортній системі Києва.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті