Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київський метрополітен відмовив організаторам фестивалю Docudays UA розмістити їхню соціальну рекламу.
В рамках міжнародного кінофестивалю документального кіно про права людини Docudays UA в Києві на Оболонсько-Теремківській гілці метро мав курсувати поїзд із соціальною рекламою, яка звертала б увагу на проблеми дискримінації.
«Місця для людей з інвалідністю, людей похилого віку, вагітних жінок, внутрішньо переміщених осіб, ветеранів АТО, мігрантів, мусульманів, бездомних, людей які зазнали насильства, лесбійок, геїв, бісексуалів, трансгендерних людей, інтерсексів, квірів, трансѓендерних людей, ромів, веганів, анархістів, людей з ВІЛ, людей з вадами слуху та зору, феміністок, колишніх ув’язнених, атеїстів, наркозалежних та інших» – такі написи мали бути розміщені на вікнах вагонів
На дверях замість напису «Не притулятись» мали б з’явитись написи: «Не відвертатись» та «Не принижувати».
Проте, як повідомляє дизайнерка даного проекту, у метрополітені їм повідомили, що не вважають дані наліпки соціальною рекламою, і запропонував розмістити їх, як комерційну рекламу. Коштів у організаторів Docudays UA на це не знайшлось.
UPD: Радниця начальника КП «Київський метрополітен» Наталка Макогон спростувала цю інформацію, сказавши, що метрополітен не займається розміщенням реклами у вагонах метро, натомість це є компетенцією КП «Київреклама».
Але арт-директор Docudays UA Роман Бондарчук також підтвердив у коментарі «Хмарочосу», що саме у КП «Київський метрополітен» відмовились розміщувати написи, як соціальну рекламу.
Також, згідно з рішенням Київської ради від 22 вересня 2011, «КП “Київреклама”, отримавши відповідні документи від дозвільного органу, протягом п’яти робочих днів має узгодити ряд з балансоутримувачем:
– можливості та технічні умови встановлення спеціальної конструкції або безпосереднього розміщення реклами на транспорті;
– узгоджує в робочому порядку з дозвільним органом перелік органів (осіб), з якими необхідно узгодити погодження.
Крім того, розпорядження про видачу погодження є «підставою для укладення договору (додаткових угод до договору) на розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва між КП “Київреклама”, балансоутримувачем та рекламодавцем. Інформація про укладені договори щомісяця передається КП “Київреклама” до дозвільного органу».
Нагадаємо, раніше Київрада обговорюла питання сексизму в міській інфраструктурі.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті