Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Дитяча зона на Михайлівській площі перетворилась на рекламу бренду, комерціалізуючи публічний простір.
На Софійській площі у Києві з 5 по 22 квітня триватиме Фестиваль писанок. Він відбувається вже восьмий рік поспіль. Цьогоріч тут встановили ще понад 300 фігурок зайців, яких художники та аматори розмальовували, «ні в чому не обмежуючи фантазію», повідомляє УНІАН.
Навпроти на Михайлівській площі організували дитячу зону, вкриту логотипами бренду «Кіндер-сюрприз».
«Те, який має вигляд обладнання, відноситься до компетенції саме організатора. Ні Управлінню з питань реклами, ні КП “Київреклама” не надано повноважень щодо втручання у оформлення територій проведення масових заходів», – прокоментував логотипи «Кіндер-сюрприз» на Михайлівській начальник Управління з питань реклами Олександр Смирнов.
За його словами, за це відповідають департамент містобудування та архітектури і департамент промисловості та розвитку підприємництва. Через звернення киян, Смирнов подав запит на надання візуальної схеми організації території заходу. «Після відповіді стане очевидним, які схеми подано організаторами, хто і що погоджував з боку обох департаментів», – зазначив він.
Нагадаємо, наприкінці минулого року Агенти змін розробили правила розміщення вивісок на фасадах будинків у історичних районах Києва.
В кінці квітня на Поштовій площі відкриється «Гастро причал» з колесом огляду та ді-джеями.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті